Baby, it’s warm outside

29 oktober 2018 - Toodyay, Australië

Zondag was rustdag. Ik heb belachelijk lang uitgeslapen. ‘s Middags heb ik gezwommen in het zwembad bij huis en gelezen. ‘s Avonds hebben we met z’n allen curry gegeten bij Oom Rob en Tante Ineke. Na het eten vroeg tante Ineke of ik de volgende dag om 09:30 uur klaar kon staan voor een dagje weg. Waarop Phil moest lachen en vroeg of ze ‘s ochtends of ‘s avonds bedoelde.

De volgende ochtend bleek inderdaad dat dit onmogelijk voor me was, want om 09:30 uur lag ik nog heerlijk in bed en stond tante Ineke aan de andere kant van de slaapkamerdeur te roepen. Oeps...

Na een versneld ochtendritueel gingen we op pad met de auto naar een Winery. Onderweg zijn we nog even gestopt bij de Noble Falls. Een prachtig stuk natuur! Na een korte stop vervolgden we onze weg naar de Winery. Een oude schuur bij een boerderij waar ze wijn maken en verkopen. Natuurlijk mag je er ook proeven. Oom Rob en tante Ineke wilden port, dus we hebben verschillende soorten Port geproefd. Ik heb daar de lekkerste port gedronken die ik ooit geproefd heb. Helaas heb ik niet zoveel ruimte meer in mijn koffer, anders had ik een fles mee genomen.

Nadat oom Rob en tante Ineke een voorraadje port hadden ingeslagen, gingen we weer in de auto op pad. Nu naar het dorpje Toodyay. Hier hebben we geluncht bij het coca-cola café, wat heerlijk was! Ik heb hier ook mijn eerste spider op. Dat is vanille ijs met, in mijn geval, cola. Ik verwachtte een glas cola met een bolletje ijs. Echter was het hele glas volgepropt met ijs en het blikje cola stond er naast. Dat kon er in fases bij gegoten worden. Na deze lekkere ervaring hebben we wat winkeltjes afgestruind. Waaronder de christmas store. Alles wat je daarvan verwacht is waar en nog beter dan dat!!! Ten eerste staat de airco aan in de winkel zodat je niet merkt hoe warm het buiten is. Er staat kerstmuziek aan en alles, maar dan ook echt alles wat kerstgerelateerd is kun je er kopen. Het is er geweldig!!!

Vanavond hebben we vroeg gegeten zodat we de zonsondergang konden gaan bekijken op het strand. We hebben gewoon op het strand gezeten en gekeken. Genieten!!

1. Ineke:
    29 oktober 2018
    weer een mooi verslag lekker genieten daar
  2. José Cuijpers:
    3 november 2018
    Prachtige foto's en wat heb jij genoten lieve leonie xxx
  3. José Cuijpers:
    3 november 2018
    Wat een prachtige foto's en wat heb jij genoten lieve leonie xxx