Sea life

30 oktober 2018 - Fremantle, Australië

Vandaag draaide alles om het zee leven. Zowel het leven op zee als in de zee.

We zijn naar Fremantle geweest, naar het WA shipwrecks museum. Waar een stukje geschiedenis van Nederland te vinden is. In dit museum liggen spullen die opgedoken zijn uit scheepswrakken. Scheepswrakken van VOC schepen die op zoek waren naar Indonesië, maar daar helaas nooit zijn aangekomen. Ze zijn gestrand vlak voor de australische kust. Er is zelfs een deel van een wrak opgedoken van het VOC Schip de Batavia. Erg interessant en leuk om hier in een museum iets over de Nederlandse geschiedenis te leren.

Na het bezoek aan het museum hebben we geluncht, in de haven. Ik heb fish & chips gegeten wat lekker was. In het restaurant verkochten ze voor een dollar een bakje vissen voer. Zodat je de vissen in de haven kon voeren. Dat wilde ik wel, dus diepte ik een dollar uit mijn portemonnee op voor wat voer. Echter heb ik geen vis gezien. De zeemeeuwen daarentegen hebben erg genoten van het voer, waar ze met velen op af kwamen. Dat mocht voor mij de pret niet drukken.

Vanavond zijn Jackie en ik wezen shoppen. Een voorraadje van mijn lievelings chocola om mee te nemen naar NL. Alleen vandaag waren ze nog on special. Maar ook een Halloween outfit, want morgen is het Halloween!!! Mijn eerste Halloween! Phil vroeg zich hardop af of ik met mijn gekochte outfit ook de straat op ging, in public en toen ik ja zei keek hij me bedenkelijk aan...hoe en wat wordt vervolgd...

1. Ineke:
    30 oktober 2018
    ben erg benieuwd wat jou outfit morgen is
  2. Ineke:
    30 oktober 2018
    Hallo Leonie , ik heb alle blogs eens even rustig doorgelezen en de schitterende fotos bekeken wat een mooi land en natuurlijk mooi weer en ik zie dat je erg geniet dat is fijn ,ik blijf je volgen en nog een prettige tijd daar Groeten Ep