Chinese Koala

1 november 2018 - Duncraig, Australië

Vandaag stond in het teken van inpakken en tijd met de familie doorbrengen. Samen met tante Ineke ben ik naar een shoppingcentre in Withfords geweest. Om oa een cadeau voor oom Rob zijn verjaardag te kopen. Ik heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook een cadeautje voor mezelf te kopen. Ik heb een Pandora bedeltje gekocht voor mijn armband, een koala. Een bedeltje die je alleen in Australië kan kopen, volgens de verkoop Lady.

Nadat we uit geshopt waren hebben we lekker bij oom Rob en tante Ineke thuis geluncht. Na de lunch hebben tante Ineke en ik foto’s zitten kijken. Foto’s van mijn vakantie die gemaakt waren met de camera en oude foto’s in fotoboeken.

Vanavond zijn Jackie, Phil, Mikayla en ik uit eten geweest. Als bedankje dat ze me drie weken in huis hebben genomen. We hebben Chinees gegeten in een restaurant aan zee, met een prachtig uitzicht op de zonsondergang. Ons toetje hebben we gehaald bij San Churro’s, je weet wel dat lekkere chocolade restaurantje waar ik eerder dat enorme stuk chocoladetaart heb gegeten.

De rest van de avond heb ik mijn spullen ingepakt. Wat nog voor stress zorgde want ik had wel heel veel bij elkaar gekocht en verzameld gedurende de vakantie. Hoe kreeg ik het allemaal mee. De helft van mijn kleding heb ik hier gelaten voor de kringloop. Ik had bewust al kleding mee genomen wat ik hier kon laten. Maar dan nog was het een kunst om alles in mijn koffer te krijgen... Ik heb mijn zorgen over mijn koffer uitgesteld voor de volgende dag en ben gaan slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke:
    2 november 2018
    een hele goede reis
  2. Ad en Wil Delmee:
    2 november 2018
    Dit is de vakantie van je leven geweest. Je hebt het getroffen met je familie dat ze je zoveel hebben laten beleven.
    Een heel goede terug reis.
  3. José Cuijpers:
    3 november 2018
    Mooi avontuur heb jij gehad zeg.