Down under

25 oktober 2018 - Yanchep, Australië

Down under, die term namen we vandaag wel erg letterlijk. Tante Ineke & Jackie namen me vandaag mee naar Yanchep National Park. Waar we eerst de souveniershop in doken. Niet voor de souveniers, maar voor tour tickets. Tour tickets voor de cave tour. Nadat we alle souveniers uitgebreid hadden bekeken zijn we naar the crystal cave gereden. Daar kregen we een tour van ongeveer een uur door the crystal cave. Wat indrukwekkend was.

Toen we weer boven de grond waren hebben we gepicknickt in het park. Waar we nog bezoek kregen van een nieuwsgierige twenty-eight en een magpie, allebei op zoek naar eten.

Na de picknick hebben we gewandeld door het park en the koala area. Waar we koala’s in het wild hebben gezien. Helemaal boven in de bomen, waardoor ze heel lastig te fotograveren waren. Maar goed, toch een poging gewaagd en als je weet dat er een Koala zit kun je hem zien zitten. Toen we ook nog een Kangaroo in het wild zagen kon mijn dag al niet meer stuk. Wat was het weer leuk en mooi vandaag!!

1. Piet Zondag:
    25 oktober 2018
    Leuke reisblog Leonie,roept voor ons bij de meeste verhalen en foto's fijne herinneringen op. Wat is het in Australie toch prachtig.
    Piet en Corry Zondag
  2. Ineke:
    30 oktober 2018
    mooie foto's weer Leonie wat een mooi land