Beach and chill

24 oktober 2018 - Cottesloe, Australië

Gisteren hadden we een chill dagje. Nou ja een chill dagje gevuld met dierenleed. Asher (Jackie’s dog) moest vandaag geopereerd dus Jackie heeft haar ‘s ochtends al weg gebracht.

‘s Middags hebben we de as van Dropje (Jackie’s cat) opgehaald. Dropje is vorige week ingeslapen.

Thuis heb ik wat gelezen en hebben we tv gekeken. Nadat we Mikayla hebben opgehaald bij Tante Ineke en Oom Rob, na school, gingen we Asher ophalen. Asher was, ondanks dat ze onder de sederende medicatie zat, aardig kwiek. De rest van de avond bestond uit bankhangen en tv kijken.

De volgende ochtend stond ik al redelijk op tijd gedoucht en wel naast mijn bed, want we zouden vandaag misschien een dagje weg. In plaats daarvan kwam tante Ineke vandaag om op Asher te passen. Esther zou vanmiddag komen om me ergens mee naartoe te nemen. Tot die tijd heb ik mijn tweede boek in twee dagen uit gelezen. Esther nam me ‘s middags mee naar Cottesloe, voor een strandwandeling.

Vanaf het strand kon je Rottnest Island zien liggen. Er was bijna niemand op het strand en hebben heerlijk door het water geslenterd, naar The Indiana Tea House. Daar hebben we koffie & hot chocolate gedronken en hebben we weer terug gewandeld.

Ook de rest van deze dag was chill. Jackie en ik hebben nog boodschappen gedaan. Speciaal bij Woolworths omdat daar mijn lievelingschocola in de aanbieding was. De rest van de avond hebben we sushi en chocolade als toetje gegeten en tv gekeken.