Swan Valley

13 oktober 2018 - Upper Swan, Australië

Vandaag hebben we twee trips gedaan. We zijn eerst wezen wandelen in het Bells Rapids park in Swan Valley. Een prachtig mooi park tussen de bergen en met een brede rivier. We konden kiezen uit de korte en de lange route, omdat de lange route over de berg liep hebben we voor deze route gekozen. Ook wel the goat tour, genaamd. Het was een route van zo’n 3 km of zoals een van mijn mochten zei ‘a two hour hike’. We hebben er lang geen twee uur over gedaan, maar het was wel pittig om de berg op en af te wandelen. Toch ben ik blij dat we voor die route zijn gegaan, want het uitzicht is daar adembenemend mooi!

Na het wandelen (al met al toch bijna 5 km, still not a two hour hike :p). Zijn we naar the chocolate factory gegaan. Een winkeltje waar ze heerlijke chocolade verkopen en waar je de chocolade ook mag proeven. Ik kon er uiteraard niet weg gaan zonder wat te kopen en zonder er een hot chocolate te hebben gedronken. Het was heerlijk en leuk om te zien allemaal. Genoten van Australia’s nature and food vandaag!