The full doggie experience, without a dog...

16 oktober 2018 - Hillarys Harbour, Australië

Vanochtend geen uitgebreid ontbijt buiten, ik werd namelijk om 9 uur wakker en om 10 uur al opgehaald door tante Ineke. We gingen wandelen op het strand en omdat het vandaag best warm zou worden zijn we op tijd vertrokken. Dan is het nog lekker om op het strand te zijn. We zijn naar Whitfords dog beach geweest. Daar konden we genieten van alle honden die op hun beurt weer genoten van het strand en de zee. Ook werden we verrast door honden die enthousiast op ons af kwamen rennen ons nat maakte, of kletsnat lekker tegen ons aan kwam liggen. The full doggie experience dus, en dat zonder een hond. Tegen lunchtijd zijn we weer naar huis vertrokken om thuis te lunchen. Dit konden we heerlijk buiten doen. Zo bijzonder om in een land te zijn waar je de kleine lizards buiten door de tuin ziet lopen en waar je andere vogels hoort en ziet. Ook een land waar je op sommige delen van de weg wordt gewaarschuwd voor overstekend wild. Alleen is dat overstekend wild geen ree, haas of een vos zoals bij ons, maar Kangaroos. Nog steeds kan ik niet geloven dat ik in Australië ben en elke keer als ik me er van bewust ben krijg ik kriebels in mijn buik en een ontzettend grote glimlach op mijn gezicht. Ik neem alles in me op en geniet met volle teugen van dit geweldige land!!